ארונות קיר מעץ מלא

ארונות  קיר , הפכו להיות רהיט עיצובי, אשר מוסיף המון לבית ובמיוחד לחדר. אם פעם היו כמה ארונות בבית, היום ניתן למצוא  ארונות קיר מעץ מלא, פתרונות האחסון הם רבים והכל עשוי להיכנס לארון אחד. לרוב זוגות משתמשים בארון קיר אחד, שמחולק לו ולה, ניתן לאחסן מצעים, נעליים, צעיפים, עניבות חליפות ואפילו מקום מיוחד לתכשיטים. גם בחדרי ילדים, ארון קיר, עשוי להיות פתרון אחסון מושלם. מוצר זה, מתאים לקיר עבה שיש בו נישה וניתן באמצעותה לחסוך במקום. יש לוודא, כי הקיר בחדר לא יהיה צמוד לחדר אחר מה שחשוב, שיהיה זה קיר עצמאי לגמרי. ארונות הקיר אינם מפוארים במיוחד, אך הם מאחסנים פריטים רבים. למרות שארונות הקיר נחשבים יקרים יותר בשל גודלם, הם הרבה יותר משתלמים לאנשים שיש להם חפצים רבים בית שהם מעוניינים לאחסן בארון אחד גדול ומסודר.
 
תכנון נכון של ארון הקיר
 
כאשר אנו חושבים להזמין ארונות קיר מעץ מלא חשוב לתכנן את החלוקה. לא לשכוח, כי מדובר בארון גדול מאוד, אשר יש לאחסן בו דברים רבים, כגון: מצעים, בגדים של שני ההורים או אם מדובר על ארון לחדר הילדים , אז את בגדיהם, חפציהם של הילדים. נגרים מנוסים, עשויים למצוא את החלוקה הטובה ביותר עבורכם ורבים מזמינים את ארונות הקיר מנגרים פרטיים המתמחים בבניית ארונות. בארה"ב חדר ארונות או ארונות קיר הם נפוצים ואפילו בדירות מושכרות, ניתן למצוא אותם. ניתן למצוא את חומר הגלם הנכון כמו עץ מצא, אשר יתאים לגוון של שאר הריהוט הנמצא בחדר השינה, במסדרון או בכל מקום שתחפצו להציב בו את ארון הקיר.
 
ארונות קיר לא לבגדים בלבד
 
אנו רואים בהרבה בתים, ארונות קיר מעץ מלא, שלאו דווקא מיועדים רק לבגדים, כי אם לחפצי אחסון נוספים, כגון מוצרי בית לאחסן. גם במבואה לבית, ניתן למצוא ארון קיר שנמצא בנישה עמוקה, כך שהוא חוסך מקום רב. מי שיש לו ילדים, מעוניין כי הצעצועים ושאר החפצים יאוחסנו, כדאי כי ימצא ארונות קיר מעץ מלא שיכילו גם מגרות גדולות שיכולות לעמוד בעומס רב.
 
לכל מידע נוסף בנושא מבצעים על רהיטי Treemium היכנסו אלינו.