דלתות כניסה לבית מעץ - הדלת המושלמת לבית

עיצוב הבית הוא נושא מורכב לכל דעה. דיירי הבית מאז ומתמיד לקחו את הנושא ברצינות, אולם מעטים מהם יודעים כי ישנן דרכים להגיע לתוצאות באופן הרבה יותר יעיל מן הממוצע. אחת מהן היא להתחיל בדלת הכניסה. דלת הכניסה היא כרטיס הביקור הדקורטיבי של הבית כולו. יש לה צורה וצבע מוגדרים המרמזים על שייתרחש בתוך הבית. השקעה ראשונית בבחירת דלת הכניסה תהיה נבונה, חכמה ומעל לכל תחסוך לכם זמן רב בהמשך התהליך העיצובי בבית.

דלת בצבע עץ שהיא דלת ביטחון – מה זה?

זוהי דלת מתכתית ברמת גימור גבוהה ביותר. הדלת תיראה לכל אורח, כולל לכם, כמשתמשיה הראשונים, כדלת עץ מן המניין. בחנות אף ימליצו לכם על סוגי עצים שניתן לחקות. בפועל, מדובר על דלת אלומיניום או ברזל בצבעי העץ שאתם בחרתם. כך, אתם גם נהנים מבית בעל צביון עץ כמתוכנן, וגם יכולים ללכת לישון בשקט בלילה כשבפרונט – דלת ביטחון משוריינת ומוגנת היטב.

דלת כניסה מעוצבתדלת מעוצבת לבית

בתחום צבעי העץ ישנה התלבטות בין גוון מט ומבריק – על מה אתם ממליצים?

גוון מט בדרך כלל נועד לפתור בעיה מסוימת ואינו רצוי בכל סביבה ביתית. הבעיה שהוא בא לפתור היא במבואת כניסה מאד מסנוורת שיש לה השפעה אדירה מהאור הטבעי, קרי – מהשמש. במצב כזה בוחרים דלת מט ומאזנים את השפעת האור המסנוור. לעומת זאת, בכל מצב אחר, בו ישנה רמה מסוימת של הצללה, נדרשת דווקא הדלת המבריקה על מנת לעודד את הברקת המבואה ולהגביר במעט את השפעת התאורה הטבעית על סביבתה.

לצורה מאפיינים ייחודיים בעיקר כשזה מגיע למשקופים: על מה אתם ממליצים, עגולים או מלבניים?

משקופים מלבניים משמשים כמעט כל דייר ודיירת, ובמיוחד את מי שמבקש לחולל עיצוב בורגני במבואת הכניסה. מי שמבקש שביתו יעוצב בסגנון כפרי ומעוניין להדגיש את האלמנט הכפרי הפרובינציאלי יכפיף את משקופיו לצורה העגולה או הגלילית. בהקשר לכך, ניתן גם להתאים ידיות פרזול עגולות להגברת המוטיב הכפרי בבית.

טקני דלתות – מעצבים עבורכם את החלום

בחברת טקני דלתות תוכלו למצוא דלתות כניסה יוקרתיות במגוון דגמים, גוונים וצורות שונות של רכיבי פרזול ומשקופים. החברה עובדת על פי מתווה רצון הלקוח ומספקת לו את הדלת המעוצבת אשר ביקש, כולל התקנה ותעודת אחריות רבת שנים.