רעיונות לעיצוב פנים הבית

בעלי בית רבים מוצאים דרכים מסובכות ומיושנות לעצב את ביתם. לעתים, זה יכול לעבוד, אך עיצוב הבית בשיטה המסורתית, על בסיס החלפת רהיטים או התקני אחסון הוא עיצוב לא פשוט, ולא רק מבחינת עלויות. מעט מאד מעצבי פנים יעשו עבורכם עבודה טובה, ואלו שידועים כעילויים בתחומם יתמחרו רק את שירות הייעוץ באלפי שקלים, עוד לפני שהכנסתם את הספה הראשונה הביתה. במקום זאת, דעו כי יש דרך מאד פשוטה להגיע לעיצוב בוטיק חד כתער ומרשים לכל דעה. אנו ממליצים על הטמעת תקרות נמתחות. כיצד זה קורה, ומהי הפרוצדורה?

כאן תמצאו גם שירות ייעוץ, גם עבודות מוכנות לבחירתכם וגם התקנה לבית – בעסקה אחת

במשרדנו – צוות יועצים המתמחה בעיצוב פנים ירקום עבורכם תכנית לחידוד רמתה של הדקורציה הפנים ביתית. הצוות מורכב ממומחי תקרות נמתחות וגם ממעצבי פנים מוסמכים. במהלך הכינוס – תיקבע זהותהּ של התקרה הנמתחת, ותוכלו לקבוע תאריך להתקנתהּ בבית שלכם. דוגמאות לתקרות נמתחות:

Art Print על התקרה

החליפו את התקרה הלבנה באיור את תמונה של יער סבוך, חוף ים אקזוטי או נוף הרים מושלג. ניתן להזמין דוגמאות נוספות. הן יותקנו על התקרה הקיימת שלכם כשהן על לוחות גבס. האחרונים יוטמעו על התקרה ויישמשו, למעשה, מתחרים הוגנים לשטיח הרצפה שלכם מבחינה עיצובית.

הפיכת התקרה למשטח תאורה

הפכו את התקרה שלכם למשטח ענק שכולו LED. לחדר הסלון עיצוב פנים מקורי כזה מתאים לדעת כל דמיינו שמתחת לראשיכם תימצא מנורת ענק שתספק לכם אור בעוצמה וגם ללא סנוור (זו אחת מהסגולות של טכניקת ה- LED). החלק היפה בסיפור הוא שניתן לעצב את הצורה של משטח התאורה, ולא להסתפק בצורה מרובעת.